jom baca lain pula

Friday, 18 May 2012

Cara Terbaik Membelai Buah Dada: Beserta Gambar



Apabila anda memberikan sentuhan lembut, urutan dan belaian ke atas badan wanita jangan lupa bahagian yang paling penting iaitu buah dada wanita. Sekiranya anda tidak melakukan belaian ke atas buah dada wanita, ia bagaikan urutan dan belaian yang tidak lengkap. Di bawah disenaraikan 4 langkah cara-cara membelai buah dada wanita dengan betul.

Awas : Pastikan anda membelai dengan lembut dan betul kerana kawasan buah dada merupakan kawasan yang sensitif. Dengan menggunakan cara yang betul, pengaliran darah akan berjalan lancar dan ini akan meningkat rasa keghairahan dan menyeronokkan ke atas wanita tersebut.

Praktikkan langkah-langkah di bawah. Ia mampu meningkatkan tahap keghairahan wanita.


Langkah 1.

Letakkan tapak tangan kanan anda rapat di atas buah dada wanita sebelah kiri. Sapu perlahan-lahan, tarik ke arah bahu sebelah kanan. Letakkan tapak tangan kiri anda rapat ke atas buah dada wanita sebelah kanan. Sapu perlahan-lahan, tarik ke arah bahu sebelah kiri.
Pergerakan tangan anda bersilang dan lakukan perkara di atas berturut-turut sehingga 6 ke 7 kali.

Langkah 2:

Sapu sedikit minyak aroma di hujung jari anda dan basahkan minyak tersebut ke atas buah dada wanita. Pastikan sentuhan tersebut adalah yang paling lembut di antara tersentuh dengan tidak. Lakukan ke atas salah satu buah dada wanita seperti yang di tunjukkan di dalam rajah di atas. Mulakan dengan pusingan dari luar buah dada secara perlahan-lahan hingga pusingan tersebut mendekati puting buah dada. Kemudian lakukan perkara yang sama ke atas buah dada yang satu lagi.

Langkah 3:

Picit dengan pelahan, kepit kulit yang berdekatan dengan buah dada seperti dalam rajah di atas. Geselkan perlahan-lahan ke arah depan dan belakang kawasan puting buah dada. Lakukan dengan lembut dan ulang beberapa kali. Kemudian lakukan perkara yang sama ke atas buah dada yang satu lagi.

Langkah 4 :

Gentel puting buah dada dengan lembut menggunakan minyak aroma menggunakan jari telunjuk dan ibu jari. Gentel ke kiri dan ke kanan dengan perlahan-lahan. Lakukan selama beberapa minit. Kemudian buat perkara yang sama ke atas buah dada yang satu lagi

Sunday, 1 April 2012

KEHIDUPAN PELACUR REMAJA DI BANGLADESH


Di bandar kecil Tangail, 800 wanita termasuk remaja telah terperangkap dalam pelacuran selama bertahun-tahun.Pelacur remaja di Tangail, sebuah bandar timur laut Bangladesh, memperoleh  $ 3,66 ke $ 12,19 sehari selepas melayan 10 hingga 20 pelanggan. Gadis-gadis kecil ini mengambil Oradexon, untuk mendapatkan badan yang kelihatan lebih gebu dan sihat.Biasanya ini bukan kehendak mereka untuk menjadi pekerja seks tetapi nilai seorang wanita amat rendah di Bangladesh, di mana kita selalu terbaca golongan wanita ditindas terutamanya oleh suami dan keluarga suami.

Seventeen-year-old prostitute Hashi, embraces a Babu, her "husband", inside her small room at Kandapara brothel in Tangail, a northeastern city of Bangladesh
A customer jokes with seventeen-year-old prostitute Hashi as she tries to grab him into her room at Kandapara brothel in Tangail, a northeastern city of Bangladesh

Hashi, pelacur 17 tahunyang mempunyai seorang anak lelaki berusia empat tahun yang tinggal dengan saudara mara berkata "Sardarni memaksa saya untuk mengambil tablet kerana pelanggan suka pelacur yang memiliki badan gebu hasil dari pengambilan OradexonDia memukul saya dan berhenti memberi makananjika saya tidak mendapat sebarang pelanggan dalam sehari, saya tidak boleh makan.Saya ingin menyimpan wang untuk anak saya," katanya.

Seventeen-year-old prostitute Nazma rests inside her small room with her child at a brothel in Faridpur, located in central Bangladesh February 23, 2012.
Nazma, 17 berehat di bilik kecilnya bersama anaknya ketika tidak "bekerja"

Fourteen-year-old prostitute Lipi waits for customers at a brothel in Faridpur, located in central Bangladesh February 23, 2012.
Lipi, 14 sedang menunggu pelanggan

Sixteen-year-old prostitute Maya applies lipstick in front of a customer inside her small room at Kandapara brothel in Tangail, a northeastern city of Bangladesh, March 5, 2012. She earns about 300-500 taka per day ($3.66- $6.11) servicing around 15-20 customers every day. Maya’s son Halim, a four-year-old child, lives with her parents in another Barisal. She cannot save money for her child as she has to pay a lot bills and debt. Maya is one of hundreds of mostly teenage sex workers living a painful life of exploitation in Kandapara slum’s brothel who take Oradexon, a steroid used by farmers to fatten their cattle, in order to gain weight and appear “healthier” and more attractive to clients.
Maya, 16 mengenakan gincu di saksikan oleh pelanggan

Prostitutes apply makeup as they try to attract customers inside a brothel in Faridpur, located in central Bangladesh February 22, 2012.
Para pelacur bersiap sbelum memulakan aktiviti seks

OMG, MADONNA TAK MALU KAH PAKAI MACAM TU

madonna avicii ultra music festival 01 Madonna, 53 ketika membuat persembahan di Ultra Music Festival (24 Mac lalu) di Miami memakai persalinan menjolok mata yang memperlihatkan punggungnya yang terlondeh.Madonna tak sedarkah semua itu, atau masih merasakan dirinya fit untuk berpakaian seperti itu??

[Fakta]: Rahsia Negara Kita *0*


[Fakta]: Rahsia Negara Kita *0*





Setiap negara ada rahsia diorang masing-masing, termasuk la negara kita, Malaysia..Tapi sebelum tu, aku nak ingat kan dekat korang yang fakta ni bukan aku saja-saja reka, tapi aku dapat artikel tu kat sinisemalam time dok syiokk blog walking..Juz nak berkongsi dengan korang..


Terdapat 29 rahsia negara yang tak pernah kita tahu sebelum ni, tapi aku sendiri pun tak tahu sama ada fakta tu benar atau pun tidak..Terpulang pada diri masing-masing dalam membuat kesimpulan, kalau ada yang nak kait kan dengan Freemason atau Illuminati pun lantak korang laa..Tapi jangan terlampau excited sangat, sebab biasa la, nanti ada yang memandai reka fakta sendiri =)


29 Rahsia Negara:


1.  Malaysia pernah menghantar pasukan tentera semasa Perang Vietnam bagi membantu Amerika Syarikat menjejaki gerila Viet Cong.


2.  Kemalangan pesawat MAS (MH653) di Tanjung Kupang bukan berpunca daripada kerosakan enjin atau pilot error tetapi ada orang kata perbuatan sabotaj atau rampasan.


3.  Komando Malaysia pernah membantu tentera AS bagi menandakan sasaran-sasaran tentera Serb melalui Laser Target Designator untuk dimusnahkan dengan "Smart Bomb" dari pesawat pengebom NATO.


4.  Pernah berlaku pemberontakkan "Mutiny on ship" dalam sejarah Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM), mereka yang terlibat kemudian dibicarakan di Mahkamah Tentera (fakta tak dapat disahkan).


5.  Kapal perang TLDM, KD Selangor pernah terlibat dengan pertempuran laut dengan tentera Indonesia di mana seorang anak kapal nya mati semasa peristiwa konfrantasi dahulu.


6.  Tahukah anda filem "Black Hawk Down" mengisahkan pemberontakkan di Somalia, menyelewengkan fakta sebenar di mana sebenarnya  tentera Malaysia lah yang menjadi wira, tetapi oleh kerana ia filem Hollywood, maka peranan Malaysia langsung tak diiktiraf.


7.  Beberapa orang pegawai dari lain-lain pangkat dari Angkatan Tentera Malaysia (ATM) telah ditangkap kerana menjual maklumat semboyan kepada pihak Singapura.


8.  Juruterbang Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) akan standby di kokpit pesawat mereka 24 jam apabila timbul isu panas yang melibatkan Singapura.


9.  TUDM telah menghantar pesawat Hawk ke Labuan semasa untuk kemungkinan peperangan semasa isu perebutan kepulauan Ambalat dengan Indonesia.


10.  Seorang rakyat Malaysia pernah menjadi perisik KGB dan telah ditangkap oleh pegawai perisikan negara di antara tahun 70-80an dahulu dan beliau mengakui pegawai Cawangan Khas dan risik ATM sebenarnya sangat cekap.


11.  Malaysia pernah mahu membeli pesawat Boeing AWACS semasa tahun 80an dahulu tetapi membatalkan hasrat tersebut selepas perkara ini dibocorkan media tempatan, wartawan yang mendedahkan isu itu kesemuanya di soal siasat oleh polis Bukit Aman.


12.  TLDM sudah pun mempunyai kapal selam tetapi dalam bentuk mini subs, untuk kegunaan pasukan PASKAL. 


13.  Filipina pernah "mengacah" sebuah kapal perang TLDM apabila dua pesawat pejuang F-5 mereka terbang rendah semasa satu isu dahulu.


 14.  TLDM sering membantu AS melalui pergerakkan kapal-kapal selam Rusia di Selat Melaka semasa era Perang Dingin dahulu dan ini menunjukkan, TLDM sudah pun mempunyai sistem pengesan kapal selam yang amat baik ketika itu.


15.  Singapura sering menguji sistem pertahanan Malaysia terutamanya radar melalui sistem peperangan elektronik nya dari dahulu hingga sekarang.


16.  Jumlah pelancong Singapura akan bertambah di sesuatu kawasan apabila ATM membuat eksesais tentera di kawasan terbabit.


17.  Tentera Singapura akan membawa peluru hidup tetapi berselindung di sebalik nama latihan apabila timbul isu panas yang membabitkan Malaysia sebagai contoh ketika lawatan seorang pemimpin Israel ke negara itu suatu masa dahulu.


18.  CIA pernah memasang pelbagai alat pengintipan canggih di KLCC, aktiviti tersebut berselindung di sebalik pengambaran filem 'The Entrapment' lakonan Sean Connery dan Catherine Zeta-Jones (fakta tak dapat disahkan).


19.  Komando Malaysia pernah dihantar dalam satu misi khas ke Manila untuk mengambil dokumen berkaitan dengan Sabah satu ketika dahulu (fakta tak dapat disahkan).


20.  Malaysia merupakan satu-satu nya negara di dunia yang berjaya menghapuskan ancaman komunis sedangkan kerajaan demokratik Vietnam yang dibantu Amerika Syarikat tewas kepada komunis.


21.  Program pemodenan ATM yag dikenali sebagai PERISTA dibatal kan oleh bekas Perdana Menteri, Mahathir Mohamed apabila terlampau banyak penyelewengan dalam program itu. PERISTA dibangunkan sebagai persediaan untuk menghadapi ancaman komunis yang telah menang di Vietnam.


22.  Kapal perang tercanggih TLDM (bergantung pada zaman) akan dihantar dahulu dan berlabuh di perairan antarabangsa apabila ada lawatan Perdana Menteri Malaysia ke negara itu.


23.  Pesawat Perdana Menteri, Datuk Seri Mahathir Mohamed pernah divert (tidak diketahui sesiapa) ke Pakista untuk melihat ujian bom nuklear pertama negara itu. Mahathir yang kini TUN menjadi satu-satunya pemimpin Islam di luar Pakistan yang pernah menyaksikan ujian tersebut (maklumat ini disampaikan sendiri oleh seorang anggota perisikan Pakistan kepada penulis satu ketika dahulu).


24.  Juruterbang Australia pernah mengelar pilot pesawat pejuang TUDM, "Berani tetapi gila" dalam satu temuramah dengan media di negara kita. Australia dan TUDM sering mengadakan latihan bersama semasa negara itu mempunyai skuadron pesawat pejuangnya di Butterworth.


25.  Helikopter Nuri pernah ditembak jatuh dengan roket semasa darurat dahulu. 


26.  Peristiwa di Pasar Bakara, Somalia pernah menyaksikan dua buah kereta kebal Pakistan yang sepatutnya melindungi konvoi tentera Malaysia bertindak melarikan diri (ini disahkan oleh seorang pegawai tentera).


27.  Kapal peronda TLDM pernah karam di Laut China Selatan akibat cuaca buruk dan beberapa anak kapal nya hilang.


28.  Dua pesawat pejuang jenis Sabre dari Butterworth (tahun 1970-an) pernah dilancarkan ke udara selepas radar di pengkalan itu mengesan pencerobohan pesawat asing (UFO- hal ini pernah di dokumenkan dalam surat khabar dan sebuah buku yang boleh di temui di perpustakaan UiTM Shah Alam).


29.  Komando Malaysia pernah menceroboh kompleks pertahanan udara Singapura di Bukit Batuk.


Aku rasa banyak ni je kot yang ada..Kalau ada lagi nanti aku share dengan korang ekk..


p/s: jangan kena ISA sudahhh..

Gambar Sebelum & Selepas Photoshop


Gambar Sebelum & Selepas Photoshop

Berikut gambar-gambar selebriti barat sebelum dan selepas edit kat Photoshop, cantik ke tidak, 

[GAMBAR] Berhati-hati ketika menggunakan tandas awam


[GAMBAR] Berhati-hati ketika menggunakan tandas awam

Berhati-hati ketika menggunakan tandas awam. Sila periksa di bahagian bawah mangkuk jamban dan di kawasan sekeliling. Ini bukti apa yang terjadi pada masa kini. Saya terpaksa muat naik gambar ini agar anda tahu kedudukan kamera tersebut.
P/S : Berita ini baru saja saya terima dari seorang rakan baik saya. Dia terkejut apa yang dia lihat di bawah mangkuk jamban tersebut. Selalunya manusia akan rasa geli jika terdapat kotak kecik, kotak rokok, kotak tisu, pembalut tisu, tuala wanita dan sebagainya. Mesti anda tidak terfikir langsung untuk membersihkan kawasan itu. Bagi anda adalah ia seperti sampah bukan. Tetapi awas!!! ia benar-benar terjadi. Sila ambil langkah berjaga-jaga ketika berada dalam tandas.

Wanita Sanggup Tidur Berbogel Dengan Babi Demi Seni!


Wanita Sanggup Tidur Berbogel Dengan Babi Demi Seni!


Dunia akhir zaman. Dunia kita makin tua, pelbagai kerosakan semakin menjadi-jadi di muka bumi ini.
Antaranya seorang pelajar wanita berasal dari Korea yang sanggup tidur dengan babi, maaf, TIDUR BERBOGEL DENGAN BABI. Semuanya dilakukan atas nama seni.
Miru Kim ‘meluangkan masa’ 104 jam tinggal bersama dua ekor babi di dalam bilik di bahagian depan sebuah galeri, Art Basel Miami 2011
Para pengunjung boleh melihatnya berbogel bersama babi melalui sebuah tingkap.
Selama empat hari dia tinggal, makan, dan tidur bersama dua ekor babi di dalam sebuah bilik kaca.
Kim, yang juga merupakan anak kepada seorang ahli falsafah Korea itu mula terkenal sejak dia mengambil gambar-gambar bogel dirinya sendiri di tempat-tempat ganjil seperti kilang usang, terowong, dan jambatan.
Ujarnya, kerja yang dilakukan itu membantunya untuk mengatasi ketakutannya — “Ketakutan terhadap kegelapan, bahaya dan ketakutan terhadap kekotoran”.
Dia mendapat idea untuk mengadakan pameran seni yang diberi nama “I like pig and pig like me” (Saya suka babi dan babi suka saya) itu selepas membaca sebuah buku seorang ahli falsafah, Michel Serres.
Begitulah kisah bagaimana teruknya manusia-manusia di akhir zaman.
Harus diingat, Kim bukannya bodoh…dia merupakan bekas pelajar perubatan lagi tetapi nampaknya dia meletakkan dirinya pada martabat yang paling hina dan keji.
Sesuatu yang pasti, ada ramai lagi ‘Kim’ di luar sana tetapi dalam bentuk dan sudut yang berbeza.
Semoga Allah menghindarkan kita dari segala perbuatan yang cela dan hina seperti ini, baik daripada segi kelakuan, mahupun pemikiran!